Twarze znanych i lubianych dziennikarzy naszej stacji - w przywołującej miłe, bo wiosenno-letnie skojarzenia scenerii – już uśmiechają się do Państwa z billboardów w Koszalinie i regionie. To część naszej kampanii, która promuje liczne antenowe niespodzianki, jakie szykujemy dla Państwa już od 1 kwietnia, w ramach odświeżonej ramówki Polskiego Radia Koszalin.

Kiedy wczoraj odsłoniliśmy Państwu kulisy profesjonalnej sesji fotograficznej, którą zrobił dla nas ceniony koszaliński fotograf młodej generacji Wojciech Gruszczyński i pisaliśmy nieco tajemniczo, że nasze dziennikarskie gwiazdy wypadły świetnie w roli modelek i modeli - można się było tylko domyślać jej celu. Dziś już wszystko jest jasne: Beata Górecka, Katarzyna Kużel, Tomasz Tran i Mariusz Brokos - na co dzień dziennikarze Polskiego Radia Koszalin, znani z lubianych przez Państwa takich pasm jak „Studio Bałtyk”, „Radio Koszalin Na Dobry Dzień”, „Radio Wolna Sobota”, czy „Co jest Grane?” - wskazują z billboardów na wiosenno-letnią, pogodną, świeżą i dynamiczną odsłonę programu Polskiego Radia Koszalin.

Co konkretnie kryje się za tą obietnicą? Dziś ujawnimy jedno - mogą się Państwo spodziewać sporych niespodzianek programowych: od audycji, które po 1 kwietnia pojawią się po raz pierwszy na naszej antenie, po nowy ton playlisty. Obecność zaś w kampanii lubianych, od wielu lat silnie kojarzonych z naszą stacją  pasm, takich jak choćby „Studio Bałtyk” - dowodzi, że nawet w wiosenno-letniej odsłonie, ta część naszej misji, jaką jest profesjonalna informacja i poważna, pogłębiona publicystyka, pozostają niezmiennie na liście naszych priorytetów.

Tymczasem słuchajcie nas Państwo uważnie (i zaglądajcie na nasze portal, FB, TT i Instagram) - od dziś do 1 kwietnia. Codziennie będziemy uchylać rąbka tajemnicy i po kolei przedstawiać szczegółowo, jak prezentować się będą nowe i odświeżone elementy naszej anteny.

red./ar

Czytaj więcej

Posłuchaj

Piotr Ostrowski, prezes Polskiego Radia Koszalin o nowej ramówce