fot. Ewelina Żuberek
Podczas 13. już edycji SPARKcamp'u swoją wiedzą podzielili się specjaliści z branży oprogramowania, marketingu internetowego oraz przetwarzania dźwięków.

Uczestnicy imprezy wysłuchali między innymi wykładów o tym, czym grozi nam bunt maszyn. Uzyskali odpowiedź na pytanie, jak zdobywać potencjalnych klientów przez stronę www. Dowiedzieli się także jak oszukać uszy, by identyfikowały kierunek przychodzącego sygnału i jak sprawić, by scena dźwiękowa stała w miejscu, gdy ruszamy głową.

- Impreza jest rewelacyjna. Jestem na niej już drugi raz. SPARKcamp cały czas trzyma poziom. Niesamowite jest to, że bez większej promocji, nie ma problemu z zapełnieniem takiej dużej sali. Trzeba wręcz dostawiać krzesła, żeby wszyscy zainteresowani się zmieścili - mówi Krzysztof Kuczkowski, który miał prezentację na temat pozyskiwania klientów przez stronę www.

Z technologicznymi entuzjastami rozmawiała Ewelina Żuberek.

ez/ar

Posłuchaj

Relacja Eweliny Żuberek z 13. edycji SPARKcamp'u