fot. slupsk.pl
Jak dobrze ustawić talerz, jakie sztućce wybrać. Młodzi ludzie z całego Pomorza rywalizowali o tytuł Mistrza Wiedzy Hotelarskiej sprawdzając swoje umiejętności w hotelowej restauracji i przy recepcji.

Potrzeba była nie tylko wiedza zdobyta w trakcie trzech lat nauki, ale także spryt i odwaga:

- Będę musiała przywitać gości, zachowywać się jakbym była kelnerką w restauracji, nakryć stół, zaserwować danie. Zrobić dobre wrażenie na jury - mówi jedna z uczestniczek.

Rywalizacja pomiędzy młodymi ludźmi to nie tylko dobra zabawa. To także możliwość sprawdzenia swoich umiejętności przed pierwszą pracą. Przekonał się o tym Miłosz Stanisławski - przed laty uczestnik zmagań, dziś juror i menadżer jednego z warszawskich hoteli:

- Konkurs daje możliwość uwierzenia w siebie, spróbowania swoich sił przed widownią w roli fachowca w obsłudze klienta i sprawdzenia swojej wiedzy - mówi Miłosz Stanisławski.

Konkurs Mistrz Wiedzy Hotelarskiej odbywa się już od 10 lat.

ms/ar

Posłuchaj

Uczestnicy konkursu Mistrz Wiedzy Hotelarskiej o rywalizacji Miłosz Stanisławski, przed laty uczestnik zmagań, dziś juror konkursu i menadżer jednego z warszawskich hoteli