W pierwszej godzinie audycji zastanawiać się będziemy jaki wpływ na nasze życie, a przede wszystkim na życie młodych ludzi mają reklamy, czy przeważa wpływ negatywny czy pozytywny.

Czy można się zgodzić z opinią, że twórcy reklam za główny cel stawiają sobie np. zwiększenie sprzedaży reklamowanych produktów nie zwracając uwagi na negatywne skutki, które reklama może przynieść.

Czy prawdą jest twierdzenie, że reklamy przyczyniają się do wzrostu liczby osób pijących alkohol i unifikują np. styl wypoczywania.

Postaramy się także ocenić kampanię reklamową Głównego Inspektora Sanitarnego, której hasłem przewodnim jest apel: „Mądra dziewczynka pilnuje drinka”.

W drugiej godzinie reportaż Grazyny Preder pt. "Waleczna dziewczyna"-.

Jest to opowieść o Polce, która piętnaście lat spędziła w Hiszpanii, szukając tam m.in. ratunku dla swojego małżeństwa, rozpadającego się z powodu alkoholizmu męża i przemocy z jego strony. Małżeństwa nie uratowała, ale uwierzyła w siebie, m.in. dzięki słowom hiszpańskiego terapeuty, że jest "waleczną dziewczyną". Teraz wróciła do Polski, by opiekować się ciężko chorą mamą...

W Wieczornym Domu Kultury odwiedzimy koszalińskie muzeum w którym we wrześniu otwarta będzie wystawa biograficzna , poświęcona Janowi Matejce. Przygotowuje ją Marta Kłak- Ambrożkiewicz, kierowniczka Domu Matejki w Krakowie, która opowie o historii tego domu.

Zaprasza Andrzej Rudnik