fot. Jacek Żukowski
W Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Słupsku zniszczony przez petentów biletomat zastąpił urzędnik.

W tej chwili bilety wydawane są „ręcznie”. Urzędnicy zapewniają, że procedury przebiegać będą płynnie.

- Uszkodzenie jest tak znaczne, że cały system kolejkowy nie funkcjonuje, więc wydajemy numerki odręcznie. W sekretariacie wydziału Centrum Obsługi Mieszkańców wydawane są numerki do spraw związanych z pojazdami - mówi dyrektor Centrum Obsługi Mieszkańców Anna Jaworska.

Słupski urząd informuje, że w związku ze zmianą przepisów dotyczących rejestracji pojazdów, petentów jest więcej niż zwykle. Obecnie na rejestrację mamy 30 dni od chwili zakupu, a jeśli tego nie zrobimy czeka nas kara. Dotyczy to jednak tylko pojazdów nabytych w 2020 roku.

jż/rż

Posłuchaj

Anna Jaworska, dyrektor Centrum Obsługi Mieszkańców