Jak mówili, chcą poznać szczegóły zmian, które mają dotyczyć ich
miejscowości. A tych będzie sporo. M.in. szersza jezdnia, wyodrębniona
ścieżka pieszo-rowerowa, czy specjalne pasy techniczne - wylicza Piotr
Michalski, rzecznik GDDiK:
- Rozbudowa skrzyżowania o pasy do lewo- i prawoskrętu, niektóre będą wyposażone w sygnalizację świetlną. Wzdłuż całości trasy przewidziana została droga pieszo-rowerowa, która na niektórych odcinkach ma nawet pięć i pół metra szerokości.
Koncepcja, mimo kilku niedociągnięć, podoba się Barbarze Dykier. Wójt gminy Słupsk liczy, że po wprowadzeniu kilku poprawek projekt zostanie wdrożony do realizacji:
- To, co planowaliśmy zostało ujęte. Może nie w całości, ścieżka nie po tej stronie w naszej koncepcji się znajdowała, ale na całej długości trasy od granicy Słupska do Ustki jest ciąg pieszo-rowerowy. Wniesiemy tylko uwagi do dwóch skrzyżowań.Prace przy przebudowie drogi krajowej nr 21 na trasie Słupsk - Ustka powinny ruszyć około 2019/2020 roku.
ms/ds